Интернет магазин мототехники
Запчасти с доставкой по всей Украине

BMW S 1000 XR S 1000 XR - Повний огляд

BMW S 1000 RR

Цей мотоцикл створений для нових рекордів. 207 кінських сил і 113 Нм моменту, що крутить, при 13,500 про/мін - причому більше 100 Нм доступно в діапазоні від 5,500 до 14,500 про/хв. Через десять років після прем'єри RR першого покоління ми знову переписуємо правила в класі спортбайков. Новий S1000 RR створений з чистого аркуша. Він набагато легший і потужніший. Він - новий еталон. Ви готові завжди бути на першому місці? Тоді новий RR створений для вас.

Створений бути першим

Усім своїм видом новий BMW S 1000 XR S 1000 XR говорить про свої видатні характеристики. І кожна його деталь розроблена для швидкості. Наприклад, рама нової конструкції або підвіска нового покоління, завдяки якій мотоцикл ще легше і точніше управляється. Крім того, завдяки новій формі рами і обтічника S 1000 RR отримав нову ергономіку. Світлодіодні фари, що входять в стандартну комплектацію, підкреслюють стрімкий вигляд мотоцикла. Передні покажчики повороту тепер кріпляться не до обтічника, а інтегровані в дзеркала заднього виду - вони не лише відмінно виглядають, але і функциональнее. У задній частині мотоцикла уся світлотехніка інтегрована в один модуль: і ліхтарі, і покажчики повороту, і стоп-сигнал інтегровані в утримувач номерного знаку.

Готовий до перегонів

BMW S 1000 RR - ваш ідеальний партнер на гоночному треку. Завдяки світлотехніці, інтегрованій в дзеркала заднього виду і утримувач номерного знаку, ви за лічені секунди зможете підготувати мотоцикл для перегонів - вам потрібно зняти всього три деталі!

Доступний в якості опції пакет М Спорт перетворює RR з феноменально швидкого мотоцикла в ультимативний гоночний снаряд. Завдяки ньому споряджена маса мотоцикла стає менше на 3,5 кг і тепер складає 193,5 кг Пакет опцій включає карбонові колеса, легку батарею М, спортивне сидіння М, більш високий хвіст М, маятник М і режими водіння Pro, які включають три режими RacePro1, що конфігуруються, - 3 і інтелектуальні системи допомоги. Ви можете настроювати міру втручання систем DTC, ABS, алгоритм відгуку двигуна, анти-вилли, систему запобігання ковзанням і ще безліч функцій.

Чотири циліндри і неймовірна динаміка

Чотирициліндровий двигун BMW S 1000 RR розроблений з чистого аркуша. І він не просто став потужніший, розвиваючи тепер 207 л.с. (152 кВт) при 13,500 про/мін - він розвиває той, що великий, що крутить в набагато ширшому діапазоні оборотів. А завдяки технології регулювання фаз газорозподілу і висоти підйому клапанів BMW ShiftCam, новий двигун вражає своєю віддачею навіть на малих і середніх оборотах.

Крім того, мотор став легший і компактніший. Новий привід ГРМ, повні титанові впускні клапани і поліпшене багатодискове прослизаюче зчеплення, зокрема, дозволили зробити двигун на 4 кілограми легше і вже. Усе це позитивно позначилося як на ергономіці, так і на керованості мотоцикла - ви відчуєте це відразу.

Задня частина

Уперше на мотоциклі BMW Motorrad покажчики повороту, стоп-сигнал і задній ліхтар об'єднані в єдиний блок. За лічені секунди його можна зняти, щоб підготувати S 1000 RR до перегонів на треку.

Підвіска Dynamic Damping Control (DDC) наступного покоління

В якості опції для нового RR пропонується система DDC наступного покоління, яка настроює оптимальні характеристики демпфування за рекордні 10 мс - як на треку, так і на дорозі загального користування.

6,5-дюймовий TFT- дисплей

Інноваційна приладова панель на S 1000 RR з 6,5-дюймовим дисплеєм відмінно читається і дозволяє з легкістю настроїти мотоцикл під себе.

Мультиконтроллер

Все під контролем: завдяки інтуїтивно зрозумілому інтерфейсу меню і зручному мультиконтроллеру настроювати мотоцикл стало ще простіше.

Углепластиковые колеса М

Завдяки опциональным карбоновим колесам з товщими (на 0,5 мм) гальмівними дисками маса S 1000 RR знижується на 1,7 кілограма. Окрім усього іншого, менші безпружинні маси означають кращу керованість і динамічні характеристики.

Світлодіодні фари

Передні світлодіодні фари входять в стандартне оснащення. Цей погляд ні сплутати ні з чим.

Спортивне сидіння M

Максимальна підтримка і оптимальна ергономіка: із спортивним сидінням М вам зручно їздитиме щодня і битися за десяті частки секунди на треку.

Полегшений задній маятник

Воістину унікальна деталь: BMW S 1000 RR є єдиним серійним супербайком з полегшеним «ажурним» маятником.

Огляд технологій

Технологія BMW ShiftCam: момент, що крутить, в широкому діапазоні оборотів

Ви відчуєте різницю відразу. Відмінна тяга навіть на низьких і середніх оборотах - заслуга технології BMW ShiftCam, яка міняє фази газорозподілу і висоту підйому клапанів залежно від оборотів двигуна.

АБС і АБС Про: для максимальної стабільності і ще більшої швидкості

Новий RR оснащений системами АБС і АБС Про, які міняють алгоритм своєї роботи залежно від вибраного режиму: RAIN, ROAD, DYNAMIC, RACE or RACE Pro. Максимальна стабільність або найвища динаміка - вирішуєте ви.

Асистент перемикання передач Про

Ця система, яка входить в стандартне оснащення мотоцикла, створена для гоночного трека і доріг загального користування і дозволяє перемикати передачі без вижиму зчеплення. Ви можете повністю сконцентруватися на дорозі і не відволікатися на зайві дії, що управляють. Крім того, завдяки ідеальній синхронізації оборотів двигуна у момент перемикання передач, система додає і стабільності руху. Результат: вище швидкість, більше контроль і максимум задоволення від водіння.

Система Dynamic Damping Control (DDC) нового покоління - ідеальні характеристики шасі для доріг і гоночного трека

В якості опції для нового BMW S 1000 RR пропонується система DDC нового покоління. У ній електронно-керовані клапани працюють паралельно механічним. Система постійно аналізує умови руху і адаптує характеристики демпфування всього за 10 мілісекунд. Крім того, ви можете настроїти шасі вручну.

Світлодіодні фари: ефектні і ефективні

Їх неможливо сплутати ні з чим. І це відноситься не лише до фар, але і до передніх покажчиків повороту, інтегрованих в дзеркала заднього виду, а також задньої світлотехніки, інтегрованої в єдиний блок.

6,5-дюймовий TFT- дисплей

Новий еталон для супербайков - кольоровий дисплей з діагоналлю 6,5 дюйма з декількома режимами відображення інформації. У режимі Pure Ride на нім відображаються тільки найнеобхідніші дані. Крім того, є три екрани Core Ride, які дають доступ до іншої важливої інформації. Перемикатися між ними дуже просто завдяки мультиконтроллеру, який закріплений на лівій ручці керма.

Ергономіка: ще більше комфорту, підтримки і свободи рухів

Новий S 1000 RR не просто став легший і тепер важить 197 кілограмів. Тепер у нього ще зручніша ергономіка. Рама, паливний бак, сидіння і підніжки - ми переробили усі ці деталі для того, щоб управляти мотоциклом було комфортніше і зручніше.

З пакетом опцій М Спорт ви отримаєте регульовані підніжки, що фрезеруються, нове кермо і спортивне сидіння М. З ними управляти мотоциклом стане ще зручніший - як на треку, так і на дорозі загального користування.

Підвіска: характеристики, чутливість і можливості налаштування

Новий S 1000 RR оснащується алюмінієвим маятником, який забезпечує кращу передачу моменту, що крутить, і меншу реакцію на шасі при інтенсивному розгоні, - це дозволяє зберегти шини при частих прискореннях. Задній амортизатор розташований далі від двигуна і тому менше нагрівається. Крім того, він має більший діаметр штока, що дозволяє йому ефективніше працювати у будь-якій ситуації.

Стандартне і опциональные сидіння

Навіть стандартне сидіння мотоцикла (висота - 824 мм, відстань по внутрішньому шву брюк - 1,829 мм) розраховане на ще більший комфорт, свободу руху і контакт з мотоциклом.

Окрім нього, ми пропонуємо опциональное спортивне сидіння М. Його нековзне покриття і жорсткіша піна дозволяють краще контролювати мотоцикл при різких розгонах і гальмуваннях. Сидіння є частиною пакету опцій М Спорт і доступно в трьох варіантах висоти: 814 мм, 824 мм і 849 мм. Також його можна придбати окремо в якості аксесуара.

Утримувач заднього номера з інтегрованою світлотехнікою

Переробити дорожній RR в гоночний тепер неймовірно просто, адже в утримувач для номерного знаку інтегрована уся задня світлотехніка: покажчики повороту, підсвічування номера, ліхтар і стоп-сигнал. Щоб підготувати мотоцикл до перегонів, тепер вам не потрібно знімати багато окремих деталей.

4 стандартних режиму водіння і режими Race Pro 1-3

Вже в стандартній комплектації BMW S 1000 RR має чотири режими водіння: RAIN, ROAD, DYNAMIC і RACE. Усі вони ідеально підходять для відповідних умов експлуатації. Крім того, любителі трек-дней можуть замовити опциональные Режими водіння, які включають три режими, що настроюються: RACE Pro 1, RACE Pro 2 і RACE Pro 3. Кожен з них можна конфігурувати індивідуально. Серед налаштувань: алгоритми відгуку двигуна, інтенсивність гальмування двигуном, робота противобуксовочной система DTC, вилли-контроля, АБС і АБС Про.

Технології для максимальної швидкості і безпеки

Новий S 1000 RR готовий до всього. Завдяки чотирьом стандартним режимам водіння RAIN, ROAD, DYNAMIC і RACE він ідеально підходить до вашого стилю водіння і найрізноманітніших дорожніх умов - а три додаткові режими RACE Pro 1, RACE Pro 2 і RACE Pro 3 дозволяють встановити новий рекорд на гоночному треку. Використовуючи мультиконтроллер на кермі і 6,5-дюймову приладову панель, ви легко конфігуруєте будь-який з цих режимів, настроївши під себе відгуки ручки акселератора і інтенсивність гальмування двигуном, роботу систем DTC (включаючи функцію Wheelie Control), АБС і DDC (Dynamic Damping Control). Крім того, у вас є система Launch Control, обмежувач швидкості на пит-лейне, системи допомоги при старті в пагорб HSC Pro (Hill Start Control Pro) і гальмуванні DBC (Dynamic Brake Control). Нарешті, одним натисненням кнопки ви можете настроїти алгоритм роботи DTC, зробивши її втручання більше раннім або пізнім. А завдяки 6-осьовим датчикам руху і предиктивной реакції система DTC працює максимально плавно і непомітно для водія на будь-якій швидкості.

Ще більше стабільності і зчеплення з дорогою

Новий BMW S 1000 RR - єдиний у світі дорожній мотоцикл з алюмінієвим шасі, яке раніше використовувалося тільки на гоночній техніці. Це дозволяє понизити безпружинні маси на 0,3 кілограма, що істотно покращує динаміку і керованість. Крім того, повністю регульований амортизатор встановлений далі від двигуна і менше схильний до нагріву, який несприятливо позначається на його роботі.

Ідеальне демпфування нерівностей на будь-якій дорозі

Завдяки системі Dynamic Damping Control (DDC) новий S 1000 RR ідеально управляється і демпфує нерівності. Логіка роботи адаптивного шасі також була змінена: тепер у будь-яких умовах за умовчанням DDC має жорстке налаштування електронно-керованого клапана, який працює паралельно з механічним. У разі потреби всього за 10 мілісекунд клапан відкривається, роблячи роботу шасі м'якше. Новий анодований плаваючий поршень в системі має надзвичайно високу чутливість і точність роботи.